23 вересня 2020 р., середа
 
 
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
Новини Статті Соціоніка Крамниця Мотиватори Мольфар Українська традиція

Первинне обстеження підводного човна Щ-216, що затонув поблизу миса Тарханкут, завершено

26.08.2013 21:14 | © “Аратта-Україна”
Share/Bookmark
Військові фахівці Чорноморського флоту Росії і Військово-морських сил України провели роботи з обстеженні району загибелі радянського підводного човна Щ-216 біля мису Тарханкут для визначення можливості його підйому.

Для обстеження підводного човна використовувалися телекеровані автономні підводні апарати
Для обстеження підводного човна використовувалися телекеровані автономні підводні апарати
З 21 по 25 серпня біля західного берега Криму пройшли перший і другий етапи з обстеження затонулого підводного корабля серії "Щука", повідомляє «Севастопольська газета».

Три російських судна - «Селігер», «ГС-86» і водолазне судно «ВМ-154», спільно з судами Центру пошукових та аварійно-рятувальних робіт Військово-морських сил України точно визначили місце розташування субмарини на дні, оцінили її стан, досліджували дно на предмет наявності вибухонебезпечних предметів і перешкод, які можуть зашкодити роботі водолазів. Фахівцями для дообстеження підводного об’єкта використовувалися багатопроменеві ехолокатори, телекерований підводний апарат "Обзор", автономний підводний апарат «Гавія».

У ході робіт попередньо встановлено, що човен лежить на ґрунті з креном 12 градусів на правий борт, а його корпус на 80% покритий рибальськими сітками. Вибухонебезпечних предметів на дні не виявлено.

Щ-216 має значні пошкодження в районі першого і другого відсіків, ходова рубка просіла до носової гармати, бортовий номер не проглядається. Носову гармату зірвано з кріплень і вона знаходиться на ґрунті біля правого борту. У кормі більш ніж на п’ять метрів відсутній легкий корпус. Горизонтальне кермо повернуте праворуч, а кормові вертикальні керма закладені на спливання.

Роботи на місці загибелі Щ-216 будуть продовжені не раніше середини вересня. Планується, що в цей період на затонулій субмарині працюватимуть водолази, повідомляє прес-служба ЧФ РФ.

Спеціалізовані судна Чорноморського флоту, що брали участь в технічному обстеженні загиблого біля мису Тарханкут в Криму радянського підводного човна Щ-216 26 серпня повернулися до місць постійної дислокації,

Share/Bookmark